زيدان يخبر بيريز بالصفقة “الحلم”

Real Madrid's First team Director Zinedine Zidane (L) speak with Real Madrid's President Florentino Perez before presenting Europe?s best goal scorer the "Golden Boot 2011" award to Real Madrid's Portuguese forward Cristiano Ronaldo on November 04 in Madrid 2011. Cristiano Ronaldo's 40 strikes in La Liga this season have given him the Golden Boot award for 2011. Cristiano is the first to earn 80 points in the run for the trophy and is the eighth player to win it twice, having previously taken it in 2008 as a Manchester United player. AFP PHOTO / DANI POZO (Photo credit should read DANI POZO/AFP/Getty Images)

بعد أن تلقى ريال مدريد خبرا سارا من قبل المحكمة الرياضية الدولية والتي أكدت تقليص عقوبة ريال مدريد ومنح النادي امكانية شراء لاعبين في الصيف المقبل.

أكد المدرب الفرنسي زين الدين زيدان أن النمساوي الدولي دافيد ألابا هو الحلم الأبرز بالنسبة له في الصيف المقبل.

وتقول شبكة كونفندسيال ان فلورنتينو بيريز تلقى طلب من زيدان من أجل العمل لضم لاعب بايرن ميونيخ ألابا اللاعب المتعدد في المراكز والذي يمكنه اللعب كظهير أيسر أو في الوسط الدفاعي.

وكان زيدان قد حاول العمل من أجل ضم ألابا لكن بايرن ميونيخ طلب 80 مليون يورو في الصيف الماضي للموافقة على فكرة التخلي عن اللاعب.

جميع الحقوق محفوظة © 2017 - ليغا عرب